Gwarancja

nowe typy, jakość itd.

Moderator: sq9

Postprzez wispi » 2008-04-09, 08:49

Rozumiem, że po roku w razie czego (obym nigdy nie musiał) mogę zwrócić się bezpośrednio do Was.Jestem mile zaskoczony taką informacją, to się nazywa serwis i dbałość o klienta!!!Ale żebym był tak na 100% pewny, czy mogę prosić o weryfikację mojego numeru seryjnego 1004407090X15104344, czy jest z Waszej dystrybucji? :roll:
wispi
 
Posty: 5
Dołączenie: 2008-04-06, 17:54
Miejscowość: Zielina

Postprzez Jurek » 2008-04-09, 09:25

Tuner jest z naszej sieci, zawsze możesz się do nas (odpukać) zwrócić/
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Postprzez jeffik » 2008-06-21, 18:57

Witam!

Dołączę do tematu. Około 2 miesiące temu kupiłem tuner GI-S 890 CRCI HD Excellence w internetowym sklepie DM Trade. Tuner działał wyśmienicie do wczoraj. Jednak coś się niedobrego zaczyna z nim dziać. Od wczoraj zgasł całkowicie wyświetlacz. Cała reszta działa dobrze. Co w tej sytuacji mam zrobić?
Wysłać sprzęt do sklepu czy też mogę go wysłać od razu do Was?
Jeśli do Was to czy są jakieś wymogi co do kuriera?

Pozdrawiam!
jeffik
 
Posty: 2
Dołączenie: 2008-04-10, 16:26

Postprzez Jurek » 2008-06-23, 07:40

Możesz wysłać bezpośrednio do nas. Jeśli na nasz koszt to podaj na maila dane adresowe oraz numer fabryczny tunera, wyślemy kuriera. Na własną rękę - dowolnie.
Jurek
Administrator
 
Posty: 3086
Dołączenie: 2007-06-12, 12:23
Miejscowość: Wrocław

Poprzednia

Powróć do Golden Interstar - Sprzęt

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości