W związku z informacjami od klientów, że w ostatnim czasie na rynku polskim pojawiły się produkty Golden Interstar pochodzące spoza oficjalnej sieci sprzedaży, jesteśmy zmuszeni do zaostrzenia realizacji warunków gwarancji na sprzęt sprzedawany przez naszą firmę. Proszę o zapoznanie się ze szczgółowymi zapisami umieszczonymi w załączniku.
Jednocześnie chciałbym zapewnić, ze nadal każdy klient Golden Interstara, który zwróci się do nas z pytaniem o pomoc lub poradę techniczną zostanie obsłużony, niezależnie od źródła posiadanego przez niego sprzętu. Podane warunki dotyczą zasad realizacji napraw gwarancyjnych, tj. czynności dokonywanych w naszym serwisie.
Zachęcam jedocześnie do korzystania z sieci sprzedaży Golden Interstar w Polsce, wszelkie dane do firm wspólpracujących są zamieszczone na naszych stronach http://www.golden-interstar.pl/dystrybutorzy.php
Ci z Klientów, którzy kupili sprzęt pochodzący od innych dostawców mają pełne prawo, w razie kłopotów, dochodzić ewentualnych praw wynikających z rękojmi od Sprzedawcy.
Aktualizacja: 11 sierpnia 2008 umieszczono zaktualizowane warunki realizacji napraw gwarancyjnych łącznie procedurą zgłaszania uszkodzeń. Proszę o zapoznanie się z pismem z załącznika