Informacje serwisowe


Współpraca modułu CAM Cyfrowego Polsatu z tunerami Golden Interstar

2007/07/12
W związku z pewnymi modyfikacjami przesyłanymi do modułów CAM Cyfrowego Polsatu, odbieramy sygnały od użytkowników o pojawiających się problemach. Oto kilka rad z tym związanych:
  • wyskakujący komunikat "tego kanału nie ma w Twoim abonamencie" - rozwiązniem jest przełączenie tunera na program Polsat Sport i pozostawienie go na tym kanale na 5-10minut. W niektórych wypadkach konieczne może być wysunięcie i wsunięcie modułu w gnieździe CI
  • nierozpoznawanie modułu CP po starcie tunera - problem dotyczy wyłącznie nieoficjalnych wersji oprogramowania, żadna z tworzonych przez producenta nie zawiera tego błędu
Powyższe problemy mogą występować niezależnie od posiadanej wersji oprogramowania zarówno tunera, jak i modułu. Wspólnie z Cyfrowym Polsatem pracujemy nad kompleksowym rozwiązaniem tej kwestii.