Informacje serwisowe


Rozwiązanie problemu przebarwień na wyjściu component

2007/11/15
Informujemy, że w odpowiedzi na Państwa sygnały, inżynierowie Golden Interstar znaleźli rozwiązanie problemu niebieskich przebarwień, widocznych na niektórych kanałach przy korzystaniu z wyjścia Component tunerów Xpeed.

Problem ten, mimo występowania wyłącznie na kanałach polskich (głównie grupy TVN), został usunięty bez utraty jakości i parametrów całego toru wizji tunerów Xpeed. Pozostałe kanały, na których nie były widoczne przebarwienia (np. Polsat) są w dalszym ciągu odbierane z najwyższą możliwą jakością.

Obecnie wszystkie tunery Xpeed sprzedawane przez Golden Interstar Polska są  zmodyfkowane pod kątem tego problemu. Jesli posiadacie Państwo tuner Golden Interstar/Big Sat z wcześniejszych partii, prosimy o skorzystanie z usług naszego serwisu.

Prosimy o wysłanie tunera do serwisu Golden Interstar Polska Sp. z o.o., ul. Chrzanowskiego 56, 51-141 Wrocław. Usługa serwisowa jest bezpłatna ! Dołożymy wszelkich starań, aby w ciągu 48 godzin tuner został odesłany do Państwa z powrotem.

Obecna akcja serwisowa dotyczy każdego modelu Golden Interstar/Big Sat użytkowanego przez Państwa, niezależnie od pochodzenia. W związku z tym niekonieczne jest przesyłanie dowodów zakupu itp. Jednakże prosimy, aby sprzęt wysyłany do nas był zapakowany w odpowiednie (najlepiej oryginalne) opakowanie, aby uniknąć uszkodzeń w transporcie.